Politica de retur
Termeni și condiiții
Drepturile şi obligaţiile
A. Beneficiarul serviciilor are următoarele drepturi şi obligaţii:
a) să fie informat cu privire la conditiile prestarii serviciilor;
b) să achite integral preţul serviciilor ce formează obiectul prezentului acord, indiferent de rezultatul acestora, prin orice modalitate de plată acceptată de către furnizorul serviciului, la termenul precizat de către acesta prin formularul de inscriere, bilet sau contract;
c) să respecte indicaţiile furnizorului serviciului şi să aibă un comportament civilizat pe toată perioada prestării serviciilor;
f) să-şi asume în totalitate declaraţia privind consimţământul informat.
B. Furnizorul serviciilor are următoarele drepturi şi obligaţii:
a) să i se achite integral preţul serviciilor, specificat prin formularul de inscriere, bilet sau contract, prin modalitatea de plată precizată;
b) să întreprindă toate acţiunile pe care le consideră necesare în realizarea scopului prevăzut în obiectul acordului;
c) să nu fie constrâns în nici un fel, cu privire la modalitatea exercitării profesiei;
d) să respecte confidenţialitatea prezentului sesiunilor, precum şi secretul profesional, potrivit dispoziţiilor art. 46-48 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 213/2004, aprobate prin H.G. nr. 788/2005;
e) să livreze beneficiarului, serviciile sale, fără a afecta calitatea acestora.
Acordurile incheiate pot înceta în cazul în care una dintre părţile contractante nu îşi respectă obligaţiile stipulate, fără a afecta însă sumele deja scadente, la data încetării acordului. Prezentul acord poate fi reziliat unilateral de către oricare dintre părţile contractante cu obligaţia notificării prealabile a intenţiei de reziliere, cu cel puţin 15 zile înainte de data rezilierii propriu-zise.
Orice litigiu decurgând din executarea serviciilor incheiate va fi soluţionat pe cale amiabila. În cazul în care, litigiul nu a fost soluţionat, părţile se pot adresa instanţelor competente.
Clauzele de retur sunt aplicabile, după caz, doar beneficiarilor persoane fizice. Beneficiarilor persoane juridice nu beneficiaza de dreptul de retragere.
Politica de retur a produselor si serviciilor
Conform Legislației U.E. privind drepturile consumatorilor si Conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor, în cadrul contractelor încheiate cu furnizorii de servicii, orice client care a achizitionat online servicii de pe https://www.sitevechi.coachingsolutions.ro/ oferite de unul dintre prestatori are dreptul de a denunta acordul de prestari servicii in orice moment.
Plățile online sunt făcute în conturile furnizorilor de servicii prezenți pe platforma https://www.sitevechi.coachingsolutions.ro/. Furnizorii de servicii sunt responsabili de prestarea și calitatea serviciilor oferite, iar contractul de prestări servicii va fi incheiat direct cu ei.
Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un profesionist si un client, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre furnizorul serviciilor, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul cu furnizorul de servicii in orice moment si fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Plata ședințelor online se face înainte ca ședința să aibă loc, altfel sesiunea va fi considerata anulata.
În cazul în care o sesiune a fost achitata prin plata online, dar banii au fost blocati de banca emitenta a cardului atunci se va considera ca plata nu a fost efectuata iar clientul va trebui sa plateasca din nou pentru serviciul solicitat.
Dacă furnizorul de servicii nu este anunțat cu cel puțin 24 de ore de anularea unei programări stabilite în prealabil, ședința este achitată integral.
Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii:
Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea clientului, inclusiv, după caz, comisioanele pentru plata, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de sesizarea clientului în legatura cu neindeplinirea standardelor profesionale în conformitate cu dispozitiile legii.
Profesionistul rambursează sumele menţionate prin returnarea in contul cardului cu care s-a facut plata de catre client, fara a fi în sarcina clientului plata de comisioane necesare rambursării.